A Brammer a 400-ik Európai Insites™ telephelyet ünnepli

Insites™2003-ban a Brammer Európa vezető karbantartási, javítási és felújítási (MRO) termék gyártójaként és szolgáltatójaként bemutatta az első Insite™ projektet egyik kiemelt ügyfelének. A megoldás lehetővé teszi a Brammer gyártó ügyfelei számára az MRO beszerzés és kezelés egészének vagy egy részének kiadását egy Brammer szakértőnek, aki a produktivitás növelése mellett a jelentős fenntartható költség megtakarítás biztosításán dolgozik. 11 évi működése során a Brammer a 400-ik Insite™ ügyfelet köszönti és reméljük a jövőben még több ügyfélnek segíthetünk a Brammer Insite megoldással.

Napjaink egyre élesedő versenyében az európai gyártók nem engedhetik meg a szükségtelen költségeket. A legtöbb gyártási műveletben azonban nem fektetnek elég hangsúlyt az MRO által nyújtott lehetőségek és költség megtakarítások fontosságára. Az alacsony egységenkénti árak, az MRO alkatrészek bonyolultsága, a gyártási hatékonyság növelése és a feldolgozás, illetve gyártás egyre növekvő műszaki bonyolultsága miatt a vállalkozások ritkán fektetnek időt ezen terület fejlesztésébe és költségeinek csökkentésébe. A Brammer Insite™ megoldás ezeket a lehetőségeket ismeri fel és használja ki azáltal, hogy teljes- vagy részmunkaidőben egy vagy több Brammer Insite™ alkalmazottat helyez ki az ügyfél telephelyére.

A Brammer Insites™ erőforrás, műszaki és készletezési tanácsadást nyújt, hozzáférést biztosít a Brammer ERP rendszeréhez és teljes mértékben az ügyfél készletezési, beszerzési és gyártási igényeinek minél tökéletesebb teljesítésére összpontosít. A Brammer erőforrásaihoz és műszaki szakértelméhez való közvetlen hozzáférés, a beszerzési és készlet kezelési tapasztalat biztosítja azt, hogy a Brammer Insite™ ügyfelek érzékelhető gyártási hatékonyság növekedést és jelentős költség megtakarítást érnek el.

Piotr Kokoszka, a Brammer Insite™ fejlesztési menedzsere ezt a következőként fejtette ki: „Az üzemen belüli, kihelyezett fiókvállalat koncepció az utóbbi 11 évben rendkívül népszerűvé vált ügyfeleink körében. 2013 óta több mint 70 új Insites™ telephelyet nyitottunk, ezáltal összesen több mint 400 ilyen helyet működtetünk Európában és reméljük, hogy az Insite™ megoldással a jövőben még több pénzt takaríthatunk meg ügyfeleinknek.”

Delphi, a világ egyik legnagyobb járműipari alkatrész gyártójaként a Brammer egyik olyan Insite™ ügyfele, amely jelentős megtakarítást ért el ezzel a megoldással. A Delphi egy Brammer Insite™ munkapontot állított fel Barcelonában, amellyel a gyártási hatékonyság és termelés fenntartása mellett csökkentette a költségeit. Az Insite™ menedzser átvizsgálta az üzem meglévő készleteit és fogyasztását, majd a Delphi-vel együttműködve alkalmazta a fejlesztéseket, találkozókat szervezett a beszállítóknak és a Delphi karbantartási csapatának, illetve műszaki szakembereinek a költség csökkentési és profitabilitási lehetőségek megbeszélésére, ami több mint 74 000 € megtakarítást eredményezett.

Luis Villalba, a Delphi költségmegtakarítási fejlesztési vezetője szerint: „A Delphi és a Brammer kapcsolata rendkívül szoros és azonnal válaszolnak minden kérdésünkre. Szakértő tanácsokat és megbízható szolgáltatást nyújtanak, értik a dolgukat.

Delphi csak egyike a több száz Brammer ügyfélnek, akiknél Európa szerte a Brammer kihelyezett tanácsadója dolgozik a gyártási hatékonyság növelésén, csökkentve a beszerzési költségeket és a forgótőke mértékét.