Koronavírus - Ügyfél Q&A
Az ügyfelek sok jó kérdést tettek fel a koronavírusnak az üzleti életükre, munkatársainkra és beszállítóinkra gyakorolt hatásáról. Itt válaszolunk a leggyakoribbakra, amelyeket eddig láttunk. Ha további kérdése van, kérjük, írjon e-mailt: hu@brammer.biz. Vagy közvetlenül adunk választ Önnek, vagy kombináljuk más kérdésekkel, és frissítjük ezt a listát.
1. Folytatja-e a személyzet az ügyfelek gyárainak látogatását az automaták feltöltése miatt?
Hacsak nem korlátozza a gyárakba, telephelyekre való belépést, a szokásos módon folytatjuk az automaták feltöltését.
2. Továbbra is kapunk szállításokat, árut?
Igen – teljes mértékben.
3. Mi van akkor, ha az ügyfelek nem akarnak aláírni csomagátvételt a terminál képernyőjén?
Tudjuk, hogy néhány ügyfél vonakodik a képernyők megérintéséről, vélvén, hogy a képernyők baktériumokat hordoznak. Minimálisan arra kérjük az ügyfeleket, hogy legalább írják alá a papírra nyomtatott dokumentumot, és a kézbesítő sofőrnek fotózza le az aláírt dokumentumot, mielőtt visszaadja a papírt az ügyfélnek nyilvántartásba vétel céljából.
4. Hol szerezhetek be aktuális információt a nagy keresletű termékekre, pl. kézfertőtlenítő és arcmaszkok?
Ezen termékek szállítását számos európai ország kormányzati politikája befolyásolja. Kérdezze meg a helyi termékmenedzsmentet.
5. Hogyan tudom megtudni, van-e olyan termékcsoport, amelyre nagy a kereslet, pl. kézfertőtlenítő és arcmaszkok?
Ellenőrizheti a webáruházat online, vagy beszélhet kapcsolattartójával. Számos piacon ezeket az árucikkeket már lefoglalta a hatóság közegészség védelme érdekében. A rendelkezésre álló készletek online láthatóak lesznek.
6. Továbbra is képes-e teljesíteni az elosztó központok megrendeléseit?
Igen, még mindig időben és teljes egészében teljesítjük a megrendeléseket.