Koronavírus - Ügyfél Q&A

Az ügyfelek sok jó kérdést tettek fel a koronavírusnak az üzleti életükre, munkatársainkra és beszállítóinkra gyakorolt hatásáról. Itt válaszolunk a leggyakoribbakra, amelyeket eddig láttunk. Ha további kérdése van, kérjük, írjon e-mailt: hu@brammer.biz. Vagy közvetlenül adunk választ Önnek, vagy kombináljuk más kérdésekkel, és frissítjük ezt a listát.

 

1. Folytatja-e a személyzet az ügyfelek gyárainak látogatását az automaták feltöltése miatt?

Hacsak nem korlátozza a gyárakba, telephelyekre való belépést, a szokásos módon folytatjuk az automaták feltöltését.

 

2. Továbbra is kapunk szállításokat, árut?

Igen – teljes mértékben.

 

3. Mi van akkor, ha az ügyfelek nem akarnak aláírni csomagátvételt a terminál képernyőjén?

Tudjuk, hogy néhány ügyfél vonakodik a képernyők megérintéséről, vélvén, hogy a képernyők baktériumokat hordoznak. Minimálisan arra kérjük az ügyfeleket, hogy legalább írják alá a papírra nyomtatott dokumentumot, és a kézbesítő sofőrnek fotózza le az aláírt dokumentumot, mielőtt visszaadja a papírt az ügyfélnek nyilvántartásba vétel céljából.

 

4. Hol szerezhetek be aktuális információt a nagy keresletű termékekre, pl. kézfertőtlenítő és arcmaszkok?

Ezen termékek szállítását számos európai ország kormányzati politikája befolyásolja. Kérdezze meg a helyi termékmenedzsmentet.

 

5. Hogyan tudom megtudni, van-e olyan termékcsoport, amelyre nagy a kereslet, pl. kézfertőtlenítő és arcmaszkok?

Ellenőrizheti a webáruházat online, vagy beszélhet kapcsolattartójával. Számos piacon ezeket az árucikkeket már lefoglalta a hatóság közegészség védelme érdekében. A rendelkezésre álló készletek online láthatóak lesznek.

 

6. Továbbra is képes-e teljesíteni az elosztó központok megrendeléseit?

Igen, még mindig időben és teljes egészében teljesítjük a megrendeléseket.