A RUBIX Magyarország Kft.
MINŐSÉGPOLITIKÁJA

Társaságunk folyamatosan törekszik a piacon belül elfoglalt helyének a megtartására és növekvő részesedés megszerzésére. 
A cég minőségpolitikájának alapgondolata ennek megfelelően a következő:

Tevékenységünk elismeréseként a vevőt várjuk vissza, s nem az árut.

Annak érdekében, hogy cégünk jó hírnevét öregbítsük, minőségpolitikánk alapelveit az alábbiak szerint határoztuk meg:

  • Célunk, hogy szolgáltatásaink minőségével maradéktalanul kielégítsük vevőink igényeit, és ezzel elnyerjük illetve folyamatosan fenntartsuk bizalmukat és megelégedettségüket cégünk iránt.
  • Ennek érdekében olyan hatékony, a mindenkori ISO 9001 szabvány szerint tanusított minőségbiztosítási rendszert kívánunk fenntartani és működtetni, amely biztosítja szolgáltatásaink állandó, kifogástalan minőségét, folyamatos fejlesztését.
  • Nagy gondot fordítunk dolgozóink személyi képességének javítására, és a működési folyamatok tökéletesítésére.
  • Tevékenységünk középpontjában a vevő áll. Törekszünk arra, hogy mindenkor a vevőink igényeinek megfelelő árukészlettel álljunk a rendelkezésükre.
  • Hosszú távú szövetségi kapcsolatot kívánunk kialakítani mindazokkal a beszállítóinkkal, amelyek azonosulnak cégünk minőségi elvárásaival.
  • Nyitottak vagyunk a máshol eredményesen használt módszerek átvételére és adaptálására. A folyamatos minőségjavítás döntő módon járul hozzá cégünk működésének gazdaságosságához.
  • Elvárjuk, hogy minden dolgozónk személyes tudásával és felelősségével járuljon hozzá a Társaság sikeréhez.

Törökbálint, 2023. január 10.

 

   Vaszilkó Judit
   ügyvezető